• Qui som
    • Qui som
    • Què fem
    • La millor hipoteca
  • Busca
  • Propietats Destacades
  • Locals i negocis
    • Traspasos de negocis
    • Locals Comercials
    • Nau Industrial
  • Obra nova
  • Oportunitats
  • Contacte
    • Formulari
  • Notícies
Menu
  • Qui som
    • Qui som
    • Què fem
    • La millor hipoteca
  • Busca
  • Propietats Destacades
  • Locals i negocis
    • Traspasos de negocis
    • Locals Comercials
    • Nau Industrial
  • Obra nova
  • Oportunitats
  • Contacte
    • Formulari
  • Notícies

Es limita l’actualització anual de l’IPC dels contractes d’arrendament al 2 % de forma extraordinària

El Govern espanyol ha publicat al BOE el Reial decret llei 6/2022, que incorpora mesures urgents en el marc del Pla Nacional de resposta a les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a Ucraïna.

Entre altres mesures econòmiques i socials, l’article 46 estableix una mesura extraordinària quant a l’increment màxim de l’IPC en aquells contractes d’arrendament d’habitatge la renda dels quals hagi de ser actualitzada durant el període comprès entre els dies 1 d’abril i 30 de juny de 2022.

La mesura no té caràcter retroactiu i només afecta els contractes que s’hagin d’actualitzar entre l’1 d’abril i el 30 de juny.

La norma diferencia entre arrendador «gran tenidor» i la resta d’arrendadors, si bé en tots els supòsits estableix un sostre màxim d’increment del 2%, que és el sostre màxim de l’Índex de Garantia de Competitivitat.

Arrendadors «grans tenidors»: L’actualització no podrà superar el 2 %. En aquest sentit, cal tenir en compte que s’entendrà com a «gran tenidor» a l’efecte d’aquest article la persona física o jurídica que sigui titular de més de 10 immobles urbans d’ús residencial o una superfície construïda de més de 1.500 m2 d’ús residencial, excloent-ne en tot cas garatges i trasters.

La resta d’arrendadors podran pactar el percentatge màxim dactualització per IPC. En cas que les parts no assoleixin un acord, el límit màxim d’actualització serà també del 2%.

Relacionats

Comparteix l'entrada

Cercar

Propietats destacades

Featured
View Property

PISOS D’OBRA NOVA EN VENDA A ST. JULIÀ DE VILATORTA 3a i 4a Fase a la Venda

Promoció de 12 pisos d’Obra Nova en venda a Sant…

Bedrooms
4
Area
151 m2
Venda

Consultar

Featured
View Property

PIS EN VENDA A MANLLEU CARRER INDUSTRIA

Pis cantoner de 95m2 útils molt assoleiat (orientació sud) amb…

Bedrooms
4
Bathrooms
1
Area
95 m2
Venda

112.000€

Contacte

Telèfon : 938515901
Mòbil : 682265836
Atenció al client : 616295424
Email : info@visualpis.com
Adreça : Vilamirosa, 94 08560 Manlleu

Subscriu-t'hi

RSS Visualpis

  • Limitació de l’IPC dels contractes d’arrendament al 2% aquest 2023
  • Es limita l’actualització anual de l’IPC dels contractes d’arrendament al 2 % de forma extraordinària
  • Venem el seu habitatge al millor preu

Facebook

© Visualpis. 2022

Venem el seu habitatge al millor preu Limitació de l’IPC dels contractes d’arrendament al 2% aquest 2023

Owning a home is a keystone of wealth… both financial affluence and emotional security.

Suze Orman
8 de juny de 2023 Dijous!
Visualpis
  • Connexió
Forget Password?

Contacta amb nosaltres ARA via WhatsApp